wtorek, 29 stycznia 2013

Au Lac

Au Lac przy ul. Chmielnej 10 to chyba jedna z nielicznych knajpek z kuchnią azjatycką, która w swoim menu posiada aż tyle wegańskich pozycji. Tak, tak, wegańskich ! Ogromny wybór przytrzymuje przy menu na kilka minut - chciałoby się zamówić wszystko ;)
W wakacje odwiedziłam to miejsce po raz pierwszy i nie wiem czemu od tamtej pory nie wróciłam do niego. Czas to naprawić, szczególnie gdy widzę w menu danie o nazwie: chrupiące krewetki wegańskie. Nawet jako mięsożerca nie jadałam owoców morza, ale ta potrawa mnie fascynuje. Krewetki, z soi ? Muszę to zobaczyć :)
Tymczasem danie, które jadłam kilka miesięcy temu - chrupiące kotlety po tajlandzku (16 zł).
Nieskromnie dodam, że gdy mój chłopak ich spróbował stwierdził, że są lepsze niż jego kurczak przyrządzony w podobny sposób :)) Dla mnie to oczywiste, a gdy patrzę na poniższe zdjęcie to nie mogę się doczekać kolejnej wizyty !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz