niedziela, 27 stycznia 2013

Aioli Cantine Bar Cafe Deli

To nowe miejsce w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 18 jest codziennie oblegane przez tłumy ! Jeśli idzie się w grupie znajomych (tak jak ja), warto wcześniej zrobić rezerwację stolika.
Menu Aioli studiowałam przed wyjściem kilka razy. Nie ma w nim zbyt wielu wegetariańskich pozycji. Z każdej kategorii po jednym daniu. Chętnie zjadłabym ogromnego burgera, ale niestety wersja wege była w Aioli tylko na początku istnienia knajpy, nie mam pojęcia czemu z niej zrezygnowali ! (brak chętnych?). Pizza również byłą kusząca - włoski ser Taleggio z okolic Bergamo, mozzarella, karmelizowana cebula, gruszka :) Jednak sama nie zjadłabym jej całej...
Zdecydowałam się na sałatę z mozzarellą, pomidorkami cherry i cukinią. Do tego bagietka i niesamowity sos Aioli.
Najadłam się nieziemsko ! Na pewno wrócę do tego miejsca - na pizzę albo na coś nowego, bo jak donosi ich fanpage na facebooku, szykują zmiany w menu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz